Labuťák se našel

04.11.2015 20:19

Včera jsem si všimnul, že na Bajkale v Pardubicích chybí jedna dospělá labuť. Trochu mně to vrtalo hlavou, kam se asi ztratila. Dnes jsem je šel zkontrolovat, jestli náhodou chybějící labuť nepřiletěla zpátky. Ale než jsem stačil k Bajkalu dojít, zpozoroval jsem na mrtvém rameni Labe osamělou labuť. Domnívám se, že sem labuťák přelétl z Bajkalu z dúvodu dominantního chování tamějšího labutího páru. Jeho partnerka zatím zůstala věrná  Bajkalu.

Mám z labuťáka radost, že svou nepříjemnou situaci takhle chytře vyřešil a doufám, že se mu tady bude líbit.

 

05. 11. 2015

Labuť je stále na mrtvém rameni Labe.

 

 

08. 11. 2015

Ještě včera večer jsem labuťáka viděl samotného na mrtvém rameni, ale dnes jsem ho našel na Bajkale. Láska je prostě láska. Pro jistotu se ale držel se svoji partnerkou stranou od ostatních labutí.