Ochladilo se

30.12.2015 21:38

Tak se nám ochladilo. Nevím jak vy, ale já jsem hodně rád a to hned ze čtyř důvodů:

1. K zimě zima patří, stejně tak sníh, který ale zatím nenapadl.

2. Mráz zastaví nástup chřipky a dalších virů a bacilů.

3. Nedojde k přemnožení obtížného hmyzu.

4. Do měst na řeky se začne stahovat část labutí populace.

Proto jsem nemohl ani dnes zůstat doma a šel jsem zkontrolovat, co je v Pardubicích u labutí nového. Nad Labem jsem viděl letět asi čtyři labutě, ale neměly se k přistání a pokračovaly ve své cestě dál. Přesto jsem zanedlouho zpozoroval dvě nové dospělé labutě plují po proudu Labe. Je dost možné, že to jsou ty samé labutě, které jsem viděl letět a že se od zbývajících dvou labutí odtrhly a vrátily se.

Podle jejích opatrného chování bylo poznat, že jsou zde chvíli a že ani možná nejsou  zvyklé moc na lidi.

Při cestě domů jsem zjistil, že se tady objevila další nová dospělá labuť.

Jinak na Labi není nic nového, labutí pár 07HE a 48HE je stále přítomen.