Dárek pro labutě

23.12.2015 22:27

Ano, dárky pod vánoční stromeček nosí Ježíšek, ale protože se nechci spoléhat, že něco od Ježíška dostanou určitě i pardubické labutě, rozhodl jsem se, že dárek pro labutě seženu já.

Měl jsem v plánu, že jim koupím něco lepšího, než pouze obyčejné pečivo. Co by měly labutě správně jíst, se na internetu zabývá několik článků, stačí si zadat do vyhledávače: labutě krmení, např.:

https://www.ireceptar.cz/zvirata/ptaci/krmeni-ptaku-na-krmitku-i-u-reky-jak-jim-skutecne-pomoci/

Já jsem se rozhodl pro granule pro vrubozobé ptáky. Bohužel jejich sehnání není tak idelické, jak se píše v odkazovaném článku. Byl jsem v šesti zverimexech, ale odcházel jsem vždy s prázdnou. Až teprve v sedmém obchodě se mi podařilo koupit   6 kg pytel směsi vločkovaných tepelně upravených obilovin, složení: 40% pšenice, 25% ječmen, 25% oves, 10% žito. Je to sice něco jiného, než jsem měl v plánu, ale to mně moc nevadí. Hlavně aby to labutě žraly.