Přiletěly na návštěvu

21.11.2015 19:23

Dnes jsem byl svědkem přistání malé labutí rodiny na pardubickém horním Labi (nad zdymadlem).  Samozřejmě, že mě to potěšilo, ale ještě větší radost jsem z nich měl, když jsem zjistil, že oba rodiče jsou okroužkováni. S tímto labutím párem jsem se setkal dnes poprvé.

Sameček má na noze připevněný kovový ornitologický kroužek s kódem: LB6324

Samička má ornitologický kroužek: LB6425, žlutý plastový odečítací kroužek: 27HE

Vítejte v Pardubicích !

Labutí rodinka ve společnosti lodi Arnošta z Pardubic

Samička 27HE v celé své kráse

Začíná se zatahovat.

Labutě za aprílového počasí připluly na soutok Chrudimky s Labem.

Labutě si šly zaplavat na Chrudimku, ale pak se zase vrátily na soutok.  A udělaly dobře. Kdyby pokračovaly proti proudu, mohly by narazit na místní labutí pár, který se raději vrátil z Bajkalu.

Začíná se stmívat

Po více než třech hodinách, už za tmy, jsem labutí rodinku s velkým díky opustil.