Z Chrudimky na Bajkal

16.11.2015 19:51

Protože jsem o víkendu neviděl ani jednu labuť, tak jsem využil slunečného počasí a vydal se za dlouhokrkými krasavicemi. Na Chrudimce jsem márně hledal místní labutí pár, ale to jsem ještě netušil, že labutě už odletěly napřed. Labutí jsem se dočkal až na Labi u sídliště Závodu míru, kde se vyskytují mí starý dobrý známý labutě 07HE a 48HE.

U Bajkalu jsem zjistil, že zde přibyli dvě dospělé labutě, přičemž labutí outsider zůstává chudák stále osamocen na mrtvém rameni Labe.

Netrvalo dlouho a podařilo se mně dle jejich vzhledu zjistit, že je to ten labutí pár, který se poslední dny držel na soutoku Chrudimky s Labem.

https://naselabute.webnode.cz/fotogalerie/#soutok29-jpg

Sameček mně připadal dnes dost pohrkaný. Možná, že měla na něj vliv změna prostředí, přítomnost cizích labutí, ale hlavní problém byl určitě ten, že měl prostě hlad.